четвер, 4 лютого 2016 р.

Про себе




Щиголь Олександра Тарасівна


 Народилася: 13 вересня 1979 року в селі Корнів Городенківського району Івано - Франківської області


Закінчила: Путивльський педагогічний коледж в 1999 році, Сумський педагогічний університет ім.А.Макаренка в 2004 році

Спеціальність: історія та правознавство, вчитель початкових класів, керівник дитячого хорового колективу

Працюю учителем історії та правознавства в Чернелицькій ЗОШ І - ІІІ ступенів, Городенківського району, ІВано- Франківської області

Стаж роботи: 16 років.

Викладаю в 5-11 класах.

Захоплення: краєзнавство і туризм.


Моє педагогічне кредо
«Я – вчитель, і дітям себе віддаю             Шукаю, знаходжу, радію, горю.               І тверджу, що «зробиш», бо зможеш».

Девіз: «Вчити, щоб знати – знати, щоб жити гідно»
.
Життєве кредо: «Не кажи світові про те, що ти хочеш зробити – покажи, як ти робиш».
 Бути вчителем  це здорово, тому що на кожному уроці  є можливість розкривати таємниці світу.
Щоб стати вчителем потрібно любити дітей, віддавати їм своє серце. Вчитель – це відповідальна і наполеглива робота, за яку ти отримуєш найвищу нагороду – любов дітей, допитливі очі, тисячі «чому», «звідки» і відчутно, що ти потрібний. Діти дарують мені миті щастя.
Бути вчителем важко, тому що ти повинен бути зразком в усьому, багато вміти і знати, постійно вчитися і все життя пити з келеха терпіння.
Бути вчителем легко, тому що те тепло, яке дарують діти, надихає щодня, тому що ти можеш дарувати добро.
Професія вчителя – багатогранна. Вчитель і наставник, і актор, і лікар і будівельник. Я зрозуміла, що  це та сфера діяльності де є можливість розкрити себе повністю, постійно удосконалюватися і змінювати світ на краще, тому, що в твоїх руках Дитина.

Моя гордість – мої учні, моя професія, моя школа!


Немає коментарів:

Дописати коментар